close

Yoari - True (與惡魔有約OST) 【中英歌詞】



Tell me the truth
告訴我真相


This is the end
這就是盡頭了對嗎


I feel like losing myself
我覺得已迷失了自我


Can't find my way to not lose you
我找不到不失去你的方法


Why is it so complicated? (Complicated)
為何這一切是如此複雜


Nothing makes me confused
沒什麼迷惑得了我


No wonder why
這也難怪


I'm still in hell
因我仍身處地獄中


This is the moment, come
就是現在 來吧


Now, it's time to choose
是作出選擇的時候了

Ooh-ooh, hoo-hoo

Bring me to the dark
帶我走進黑暗


Can't find you in the end
要是我最後找不到你


Don't ever cry for me
也別為我哭泣


Ooh-ooh, hoo-hoo

So tell you all the truth (So tell you all the truth)
所以我得告訴你所有真相


Tell me the truth
告訴我真相


This is the end
這就是盡頭了對嗎


I feel like losing myself
我覺得已迷失了自我


Can't find my way to not lose you
我找不到不失去你的方法


Why is it so complicated? (Complicated)
為何這一切是如此複雜


Nothing makes me confused
沒什麼迷惑得了我


No wonder why
這也難怪


I'm still in hell
因我仍身處地獄中


This is the moment, come
就是現在 來吧


Now, it's time to choose
是作出選擇的時候了

Ooh-ooh, hoo-hoo

Bring me to the dark
帶我走進黑暗

Can't find you in the end (In the end)
要是我最後找不到你


Don't ever cry for me
也別為我哭泣


Ooh-ooh, hoo-hoo

So tell you all the truth (So tell you all the truth, all the)
所以我得告訴你所有真相


Tell me the truth
告訴我真相吧


This is the end
這就是盡頭了對嗎


I feel like losing myself
我覺得已迷失了自我


Can't find my way to not lose you
我找不到不失去你的方法


Tell me, what should I do
告訴我該如何是好


arrow
arrow

    沫沫ヾ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()